Warning: call_user_func_array() [function.call-user-func-array]: First argument is expected to be a valid callback, 'ppinger::register_plugin_scripts' was given in /home/roditelj/public_html/wp-includes/plugin.php on line 470

Upis u beogradske vrtiće 2012- 2013

| 08/05/2012 | 77 Comments

Konkurs za upis uz beogradske vrtiće za 2012. godinu počeo je juče i trajaće dve nedelje. Kao  i do sada, u predškolskim ustanovama roditelji mogu da uzmu obrasce potrebne za prijavu deteta, a obrazac može da se odštampa i sa sajta Grada Beograda.

 deca u vrticu, upis 2012

Takođe, na internetu je i spisak dokumenata potrebnih za prijavu deteta, u zavisnosti da li su roditelji zaposleni, deca pripadaju nekoj od osetljivih grupa itd.

Takođe, neke od predškolskih ustanova na svojim sajtovima istakle su ažurne informacije vezane za upis dece u celodnevni vrtić, pripremni predškolski program, ali i premeštaj dece iz objekta u objekat.

Pogledajte info na sajtovima:

Koliko znamo, ostale predškolske ustanove nemaju svoje sajtove, pa morate otići po njih po dokumentaciju, ili koristiti opšti obrazac koji je na sajt u Grada Beograda i koji je prihvatljiv ZA SV predškolske ustanove.

Takodje, Pravilnik o prioritetima za upis dece u vrtić nije se menjao od prošle godine, i prednost imaju deca čija su oba roditelja zaposlena, kao i deca smohranih roditelja i deca iz osetljivih grupa.

Bliže informacije o upisu možete dobiti u ustanovama na sledeće telefone:

1. Pu “Čika Jova Zmaj”, Voždovac 011/ 3979-143
2. PU “Vračar” 244-666-8
3. PU “Zvezdara” 2414-411; 2414-555 lok.  13 и 20.
4. PU “Dr Simo Milošević” Zemun 2606-662, лок.22
5. PU “Boško Buha” Palilula 6750-111
6. PU “11. april, Novi Beograd 2609-017
7. PU “Rakovica” 3582-075;
8. PU “Savski venac” 3675-963; 26-62-582
9. PU “Dečji dani” Stari grad 2631-825, лок. 25
10. PU “Čukarica” 30-58-717, 30-58-718
11. PU “Poletarac” Barajevo 8300-334; 8333-332; 8303-830
12. PU “Lane” Grocka 3411-441; 3411-183
13. PU #Rakila Kotarov Vuka” Lazarevac 8123-570
14. PU “Jelica Obradović” Mladenovac 8230-159
15. PU “Perka Vićentijević” Obrenovac 8721-283
16. PU “Naša Radost”, Sopot 8251-038
Spisak kontakt telefona na koje možete detaljnije da se raspitate o upisu u vašu PU. Izvor – sajt http://beograd.rs

 

Tags: , ,

Category: Novosti, Od 1 do 3 godine, Predškolska deca

About the Author ()

Udruženje Roditelj osnovano je 2006. godine sa ciljem da se bori za prava roditelja u Srbiji. Pratite nas na društvenim mrežama, budimo u kontaktu

Comments (77)

Trackback URL | Comments RSS Feed

  1. Mrkva says:

    Da li neko zna da mi kaze gde mogu da uputim zalbu na rezultate konkursa za upis u vrtic?
    Zalila sam se vec upisnoj komisiji u vrticu gde sam podnela prijavu i gde su me odbili. Dobila sam ponovo odgovor da mi je dete odbijeno (oboje smo zaposleni, samo sto jedno od nas ne moze da dokaze da je zaposleno, radi na crno, nije prijavljen). Jasno mi je da prioritet imaju deca zaposlenih roditelja i da nas ne racunaju u tu grupu. Nemam novca za privatni vrtic, podstanari smo, nemamo bake i deke. Vec su nas odbili i na proslom konkursu, kao i tokom godine kada smo se prijavljivali jer smo saznali da popunjavaju grupe. Procitala sam izjavu iz Sekretarijata za deciju zastitu da 30% dece u beogradskim vrticima ima roditelje koji su nezaposleni, pa se pitam kako je moguce da je tako. I znam puno nezaposlenih kojima deca idu u drzavni vrtic, preko veze. Nemam vezu i grozno mi je da podrzavam sistem koji je takav i koji me tera da dam otkaz i tako sebi smanjim sanse da nadjem nov ili prezivim, a posebno da obeybedim detetu mesto u vrticu sa dva nezaposlena roditelja. Kome se mogu zaliti dalje?
    Svaki odgovor bi mi znacio.
    Hvala.

    • Roditelj says:

      Poštovana, ako ste se već žalili Komisiji u vrtiću, onda je sledeća instanca direktno Sekretarijat za dečiju zaštitu na mejl beoinfo@eunet.rs i na br. telefona: 330-90-92, 330-90-93, 330-90-94
      http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1333524 na ovom linku je Pravilnik o prioritetima, ali sekretarka je više puta javno izjavljivala da zna za problem da mnogo roditelja radi na “crno” i da će se potruditi i da deca tih roditelja budu primljena.

      • Mrkva says:

        Postovani,
        veoma se zahvaljujem na odgovoru, tako cu i da uradim.
        Srdacan pozdrav,
        Ana

        • Mrkva says:

          Nastavak price je da smo dobili odbijenicu i od Sekretarijata za deciju zastitu, uz ponovno pozivanje na Pravilnil.
          Verujem da je sledece da ce otac koji radi na crno poceti da radi na jos crnje, tj. da se fiktivno prijavi u necijoj privatnoj firmi i da neko vreme placa poreze i doprinose kako bi se prikazali kao oboje zaposleni. To je i dalje na duge staze jeftinije od privatnog vrtica.
          PITANJE:
          Da li je za potrebe prijave u vrtic “dovoljno zaposlen” onaj ko je prijavljen na ugovor o delu, a ne na ugovor o radu?
          Molim vas da mi odgovorite na ovo pitanje ukoliko imate tu informaciju. I ja cu pokusati da je dobijem od Sekretarijata, posto u predskolskoj ustanovi to ne znaju. Hvala jos jednom. Veoma mi je znacio vas prethodni odgovor, pre svega kao podrska.
          Puno pozdrava

          • Roditelj says:

            Poštovana, razumem vas u potpunosti, mislim da nije dovoljan ugovor o delu niti bilo koji drugi oblik dokaza o zaposlenju osim o radu. Mi se zaista trudimo godinama da ove vrste ugovora budu u potpunosti ravnopravne, ne samo što se tiče upisa u vrtić nego i drugih stvari kao što je ostvarivanje prava na porodiljsku naknadu itd..
            Pitajte Sekretarijat svakako, znamo da su kapaciteti prepuni, ali osim da se žalimo i govorimo o ovome, mi kao građani ne možemo mnogo toga da učinimo.
            I mi kao Udruženje stalno apelujemo i vršimo pritisak, kao što i sami vidite i nije sve ni u rukama PU niti Sekretarijata nego u rukama Min. finansija i gradskog budžeta koji treba da više odlazi na decu i porodice sa decom i obezbedi da sva deca budu obuhvaćena vrtićima.
            Ako ima neko da dovodi dete i ostaje sa njim kod nas u Centar za rani razvoj dva puta nedeljno, to bi bilo dobro rešenje za dete dok ne krene u vrtić.
            Srdačno i stojimo na raspolaganju za sve dalje.

          • Mrkva says:

            Epilog: dete upisano u zeljeni vrtic i uskoro krece u njega, i to par dana od donosenja potvrde da su oba roditelja zaposlena. Uradili smo ono sto nam je preostalo: nasli firmu gde mozemo da placamo poreze i doprinose, a u kojoj “problematicni” roditelj i ne radi zaista (u svojoj firmi i dalje radi na crno), da bi proizveli ugovor o radu. Srecna sam kao roditelj zbog toga sto moje dete konacno moze da se prikljuci grupi i da u njoj raste i socijalizuje se, bilo mu je vec dugo preko potrebno, ali mi je ostao los osecaj posle svega jer sam kao gradjanka donela odluku da pristanem na to da doprinesem lose ustrojenom sistemu i da ga ni mrvicu ne pomerim. Pricam o tome, zalim se, formalno i neformalno, ali na kraju krsim najmanje dva zakona da bih ostavira pravo deteta i osecam se porazeno.
            Hvala na podrsci ponovo i puno pozdrava,
            sve najbolje vam zelim svima u 2013!
            Radite sjajan posao!

          • Roditelj says:

            Drago nam je da smo pomogli, a tužno je da mora da se traže prečice da bi deca ostvarila svoja prava, kao i roditelji. Na žalost, mnogo roditelja danas radi na “crno” i njihova deca su na neki način diskriminisana zbog toga. Sve najbolje!

  2. Pera says:

    Molim vas pomozite oko upisa u vrtic. Prosli smo konkurs za 2012.god ali nikako nece da nas upisu u zeljeni vrtic.Mi zapravo zivimo preko puta vrtica u kom navodno nema mesta, ispunjavamo kriterijume a jedan od najlogicnijih je i mesto stanovanja. Upisali su nas cak u drugom naselju na cukarici (Bele vode) i pored toga sto stalno napominjem da sa prozora gledamo vrtic. Ko kontrolise upisnu komisiju i naravno rad sekreterijata za deciju zastitu, posto je to visa instanca, ko njih kontrolise i kome se obratiti ako i kod njih ne budemo zadovoljni odgovorom. Mozemo li se obratiti inspekciji ili savetujete angazovanje advokata. Zanimaju nas podaci upisane dece, regularnost i naravno lokacija sa koje dolaze, zar je moguce da u XXI veku covek koji zivi pored vrtica treba da vodi dete u drugi deo naselja suprotno od posla i kada ujutro u krajnjoj liniji da krenemo u vrtic da bi posle toga stigli na drugi kraj grada na posao. Ako ispunjavamo kriterijum za upis u vrtic prosto mi je nemoguce da svi ostali PRIMLJENI su blize vrticu od nas ili su bas specificna grupa sa prioritetom.
    Unapred zahvalni, izmrcvareni roditelji.

    • Roditelj says:

      Poštovana, na žalost, ako im je već ispunjena kvota, nisu dužni da Vas upišu u najbliži vrtić. Sekretar za dečiju zaštitu više puta je naglasila da oni smatraju da su upisali dete ako je upisano na teritoriji ISTE PU.
      Jedino što možete je da napišete žalbu i da čekate da se eventualno neko dete ispiše, pa da tražite premeštaj.

  3. Dzzuna says:

    Ovo je vapaj mladog bracnog para, koji ceni porodicne vrednosti, da mu se pomogne da uz nesebican rad stabilizuje osnovne funkcije svoje porodice i izbori se ( kako u socijalnom, tako i ekonomskom smislu ) za ono najvrednije sto ima , a to su deca. Mi znamo da na Paliluli u danasnje vreme ima i puno gorih slucajeva od nas , pre svega egzistencijalno ugrozenih i sl. ali drzava i Vi kao neka vrsta njihovih predstavnika morate da imate u vidu da postoji i mladi parovi koji se grcevito bore , svakodnevno, za golu egzistenciju svoju i svoje uze ili prosirene porodice. Ovako optereceni sa bolesnim roditeljima “na ledjima” i sl. samo je pitanje, bez pomoci, koliko jos mogu zdravstveno, psihicki i fizicki da izdrze u danasnjim uslovima. Tako da , umesto sto sam u riziku svaki dan da sa glavom punom problema, se povredim na gradilistu ( ispadnem sa skele i sl. ), opterecen porezima i doprinosima i sl. koje placam ovoj drzavi ( kao i supruga ) sve vise je nas mladjih, ostavljenih na milost i nemilost, koji misle da se predaju pa da uz odjavu firmi i sl. predju na socijalnu pomoc i lepo , opusteno, provode dane u kladionicama uz bar obezbedjen stalni prihod ( socijalni, decji i sl. dodatak ). Sta vise, ako treba se i administrativno razvesti od supruge te i ona i ja kao samohrani roditelji ( jedno dete njoj, jedno meni ) imali bi bolje uslove i pomoc drzave i opusteniji zivot uz budzetska primanja a deca bi nam imala prioritete za predskolsko , besplatne udzbenike, beneficiranu struju, socijalni stan i sl. Ovako , svakako ostaje nedoumica , posle Vaseg spiska, ko je ovde “pametniji” u danasnje vreme. Molim Vas da jos jednom uzmete u razmatranje sve navedene cinjenice, te da iznadjete nacina da pomognete mladom bracnom paru , koji zivi odvojeno ( 300 km ) od svoje dece a u isto vreme pokusava posteno da radi ( sta god ) i da obezbedi kako svoju egzistenciju tako, kao nosioc firme, i ljudi , radnika koje angazujem.Naime, zbog celodnevnog angazovanja mene i supruge deca su kod babe i dede 300 km od Beograda, cime su visestruko ugrozena u socijalnom razvoju ( kao jedina mala deca u kraju ) i zdravstvenoj zastiti ( sa kartonom otvorenim u BG, tamo se smatraju gore nego strancima ). Uz ovakvu slozenu porodicnu situaciju sta jos treba da bi drzava smestila decu u vrtic, za koji sam u oba kruga odbijen.

  4. Bojana says:

    Dobar dan, molim vas da mi odgovorite na pitanje.
    Iznenada smo muz i ja dobili obavestenje od vlasnika stana da moramo da se iselimo za mesec dana. Imamo dete koje polazi u predskolsko od septembra. Upisan je u vrtic na Paliluli od 10 meseci svog zivota, a sad moramo da ga prebacimo u vrtic u Rakovici, posto se tamo selimo. Tamo smo i prijavljeni. Predali smo dokumentaciju koju su od nas trazili, medjutim, posto muz nije prijavljen na posao, pa se samim tim vodi kao nezaposlen, rekli su nam da verovatno dete nece moci da bude upisano. Kako je to moguce, kad je on vec upisan u vrtic, mi ga sad samo premestamo? Pritom, za tu decu koja nisu upisana na ceo dan u vrtic, predskolska nastava se odrzava od 15 do 19 sati!
    Unapred hvala,
    srdačan pozdrav!

    • Roditelj says:

      Poštovana, premeštajem se smatra samo ako prebacujete dete u okviru jedne PU (ili jedne opštine). Kako prebacujete dete na drugu opštinu, dete može da bude upisano samo ako ima mesta :(
      Za predškolski boravak nije uskladjeno sa radnim vremenom roditelja, jer traje 4 sata, i često se odvija po smenama.

  5. Dragana says:

    Postovanai,
    Imam veliki problem i ne vidim nacina da to resim. Imam troje dece, prvo dete ide u drugi razred, drugo u vrtic a za trece dete nema mesta i ne postoji nacin da je upisem u vrtic. suprug radi, ja sam nezaposlena i to se nece promeniti jer sa detetom ne mogu naci posao. Sama brinem o deci, muz puno radi a nikakvu pomoc nemamo.
    Otac mi je proslog meseca umro u 53.god od kancera, cela porodica je propatila zbog njegovih strasnih muka, majka je uradnom odnosu i ne mogu se osloniti na nju. Suprugovi roditelji su stari 75god. i bolesni, zive van Beograda i oni ocekuju pomoc a suprug jejedinac. Sve u svemu ja sam ocajna i neznam kako da resim problem, kao majka troje u dece nailazim na razne prepreke u drustvu, a borimo se i sve sto zavisi od nas licno mi i cinimo. Da bi moja porodica normalno funkcionisala vrtic je neophodan, nije mi jasno kako neko moze da mi tazi potvrdu o zaposlenju kada je nemoguce naci posao ako si 24h sa detetom.

  6. Gorica says:

    Postovanje,
    interesuje me da li postoji obnova ugovora sa vrticem? Cula sam od nekih mama da ugovor sa vrticem mora da se obnovi svake godine u septembru, uz dostavljanje iste dokumentacije kao pri upisu.Hvala unapred

  7. Ceca says:

    Postovanje,
    Interesuje me da li ce biti i kada drugi krug upisa u vrtice? I gde se moze videti gde je ostalo praznih msta? Hvala

    • Roditelj says:

      Poštovana, za vrtiće nemate drugi krug, upis je bio u maju. Jedino što možete da se u željenom vrtižu raspitate da li ima slobodnih mesta. Vi svakako možete da predate prijavu, ali će vas primiti samo ukoliko ima mesta.

  8. Aleksandra says:

    Imamo dete od 8 meseci,i danas smo isli da podenesemo zahtev za upis u jaslice.Oba roditelja su zaposlena u privatnim firmama,tako da nemamo mogunost uzimanja bolovanja,radi cuvanja deta.Ja pocinjem da radim u januaru.Danas su mi rekli da moje dete moze da krene u jasle kad napuni godinu dana,to ce biti 5 februara.Ali su mi rekli da najverovatnije nece moci tada da krene u jasle,i da cemo morati da cekamo maj i da ponovo podnesemo zahtev,pa ce tada mozda biti primljeno.I sta sada mi da radimo od januara do maja!!!!!!Ako uopste ga i prime u maju….

    • Roditelj says:

      poštovana, vi imate pravo da podnesete zahtev u bilo kom periodu u toku godine /ako se nešto u međuvremenu nije promenilo ali ovako je bilo do sada/. Dete verovatno ne može od 8 meseci da krene, jer nemaju svi vrtići uslova za smeštaj i ishranu dece tog uzrasta. Vi imate pravo na porodiljsko bolovanje do detetovih 11 meseci, bez problema i to ne može ni jedan poslodavac da vam spori. Jasno nam je potpuno da nije jednostavno zarađivati danas za osnovne stvari i da se teško kod privatnika radi, ali i mi moramo da imamo toliko svesti da znamo svoja prava i da se za njih zauzmemo. Uvek ćete moći da dobijete doznake za vaše dete ako to bude bilo potrebno, i nema poslodavca koji ima tu privilegiju da otpusti radnika u toku istog.
      Što se tiče novog konkursa, do sada je bilo d a ne morate da čekate maj, i da imate prednost, posle osetljivih grupa da se upišete, istina je da liste čekanja ne postoje, što je dobro.
      Više se možete informisati preko pravilnika o upisu dece:http://pudrsimamilosevic.edu.rs/Pravilnik%20o%20prioritetima%20za%20upis.pdf

      • Aleksandra says:

        Hvala vam na odgovoru…ali moje dete jos nije upisano u jasle…5 februara je napunio godinu dana,meni je bolovanje isteklo 21 janura,kada smo god zvali glavni vrtic u zemunu,rekli su da nema mesta,i da podnesemo ponovo zahtev u maju…Sta sada da radim?

  9. ana says:

    Poštovani,molim Vas za savet,naime,moje dte eje upisano u vrtić Čarobna šuma ali u tom vrtiću su deca iy Doloresa koji se renovira,tako da moje det ei ako je trebalo d krene od 3.9.2012 jos uvek nije krenulo u vrtići ne zna se kada će se to desiti.Kako smo i suprug i ja zaposleni i iskoristili smo sve dane od odmora i bolovanja,više ne znamo kome da se obratimo. U telefonskom razgovoru sa upisnom komisijom su nam reli da ne može biti premešteno u drugi vrtić jer nema mesta. Molim vas za savet

    • Roditelj says:

      poštovani, bilo bi ipak najbolje da se raspitate kod uprave vrtića ili kod gradskog sekretarijata za informaciju o terminima koji su predviđeni za završetak radova. Najbolje bi bilo da im se obratite pismenim putem i zatražite da vam istim putem vrate odgovor, ovako, telefonski razgovori vam ne mogu puno značiti. Srdačno.

  10. Dragana says:

    Imam dvoje dece,trenutno sam na porodiljskom,treba da pocnem da radim krajem marta. Da li deca mogu da se upisu u vrtic pocetkom marta ove godine? Unapred hvala

    • Roditelj says:

      Poštovana, ako ste u Beogradu, u principu potrebno je da se u vrtić javite oko mesec dana pre nego što počnete da radite. Naš savet je i da odete malo pre u željeni vrtić, da biste videli da li ima mesta u vrtiću koji želite da pohađaju deca.

  11. Milica says:

    Dobar dan, postovanje.
    Ohrabrena Vasim ljubaznim prethodnim komentarima, obracam Vam se za resenje nedoumice. Krajem maja bi trebalo da pocnem da radim, a dete puni godinu dana 16og juna. Da li imamo pravo da konkurisemo na ovogodisnjem majskom konkursu? Hvala.

  12. roditelj says:

    postovani dobili smo resenje za placanje vrtica gde je suma uvecana za oko 4000 din a razlog tome je sto mi je suprug tri meseca bio prijavljen na vecu platu a posle toga je bio na starom iznosu.Mene zanima kome mozemo da se zalimo jer zasto bi mi placali celu godinu toliki iznos a nemogu to finansiski da izdrzim.hvala

    • Roditelj says:

      Poštovana, iznosi subvencija do iznosa pune cene troskova boravka deteta u vrticu i nacin njihovog ostvarivanja regulisu se pravilnikom koji donosi organ lokalne samouprave zaduzen za poslove decije zastite. Posto niste napisali odakle se, najbolje bi bilo da se obratite finansijskoj sluzbi predskolske ustanove u koju je upisano Vase dete i trazite da Vam stave na uvid dokument koji regulise nacine za ostvarivanje subvencionisane cene. Ukoliko on predvidja proceduru po kojoj morate da placate ovaj iznos cene, na zalost, necete moci da ostvarite umanjenje. U tom slucaju, mozete se obratiti Opstini u kojoj imate prebivaliste, kako bi se razmotrila mogucnost za neki od oblika materijalne pomoci namenjene porodicama sa niskim primanjima.

  13. iva says:

    Postovani, ja imam jedno pitanje. Mnei porodiljsko istice 1. aprila, juce sam podnela zahtev za upis deteta u jaslice, medjutim kazu POZAKONU DETE NE MOZE DA SE UPISE DOK NE NAVRSI GODINU DANA. A ona puni godinu 27. aprila. Ja pitam pa dobro jel moze da krene odmah u maju, kao ne znam videcemo. I ja se sada pitam sta raditi. oBOJE SMO ZAPOSLENI, sami zivimo, kao podtsnari nema ko da mi cuva dete, a ja bi trebalo da se vratim tog 1 aprila na posao. Trazila od njenog pedijatra da mi da bolovanje na nju bar mesec dana, kaze ne moze moze samo 15 dana. Ma uzas.. Opsta konfuzija u glavi. Sta raditi?? Kome se zaliti???

  14. Ivana says:

    Interesuje me da li roditelji moraju biti prijavljeni na opstini na kojoj se konkurise za vrtic? Naime, mi smo podstanari i predstoji nam bar jos jedna selidba u narednih godinu dana…. Prijavljeni smo na Vracaru, a zivimo na Rakovici – mozemo li dobiti vrtic na opstini Rakovica?

    • Roditelj says:

      Možete, pod uslovom da ima mesta (oni prijavljeni na toj opštini imaju prednost).

  15. Lana says:

    Postovani,
    predala sam molbu za upis van konkursa u PU 11. april.
    Posto sam zaposlena na crno a suprug je u inostranstvu, rekli su mi, da ih to ne intresuje, da sam za njih ne zaposlena. Na moje pitanje, sta da radim u tom slucaju i kako da upisem dete, receno mi je da treba da tuzim poslodavca za rad na crno…
    Pitala sam kada cu dobiti odgovor na moj predmet da bih mogla da podnesem zalbu, receno mi je da nikakav odgovor dobiti necu, da oni gomilaju predmete i da je to to.
    Da pokusam da predam papire na konkursu. Da li imate neki predlog, sta da radim i kako da upisem dete u vrtic?

    • Roditelj says:

      U tom slučaju napišite ŽALBU Sekretarijatu i navedite da su u PU 11 april odbili da Vam daju pismeni odgovor na molbu.

  16. Milanka Petković says:

    Poštovani,
    na ovaj način želim da Vam iskažem svoje iskreno divljenje za dobru organizovanost,akcije i širenje tačnih informacija.
    Stojim Vam na raspolaganju kako u stručnom tako i u informativnom radu vezano za socijalnu zaštitu dece upisane u predškolske ustanove, ali i sve što vas interesuje vezano za upis dece u predskolsku ustanovu ‚‚Vračar‚‚. Zvaničan e-mail na koji roditelji mogu da postave svoja pitanja ,iznesu predloge, razreše nedoumice je konkurs.pu.vracar@gmail.com

    Pozdrav, Milanka Petković, dipl.socijalni radnik, medijatorka

    • Roditelj says:

      Hvala Vam od srca u ime Udruženja :) trudićemo se i dalje, a nadamo se lepoj saradnji s Vama.

  17. natalija says:

    Postovani,
    Ono sto meni nije nikako jasno u celoj prici vezano za upis deteta u jaslice jeste: da li dete moze poceti sa adaptacijom tokom cele godine (uz konstataciju da je zvanicni upisni rok u maju) i ako je tako, cemu onda favorizacija jesenjih meseci? Moje dete je rodjeno krajem marta 2012.godine, aplicirali smo kada je trebalo iste godine, muz i ja smo stalno zaposleni, nismo bili na spisku za prijem, zalili se (neformalno), receno nam je da dodjemo nakon sto dete napuni godinu dana. Danas mi je receno da moje dete “nikako ne moze da krene u vrtic U OVO DOBA GODINE, to se tako ne radi, krece se u septembru, to i vrapci znaju, da konkurisemo mi ponovo, pa da se vidimo u septembru”… Sta ce biti sa upisom, ne znam, ali znam da ja ostajem bez posla, jer uskoro bi trebalo da pocnem da radim, a dete nemam kome da ostavim. Heh…i onda cu biti nezaposlena za novi upisni rok :)

    • Roditelj says:

      Poštovana, Sekretarijat za dečiju zaštitu je jasno rekao da UPIS traje CELE godine ukoliko ima mesta. To što su Vama usmeno rekli u vrtiću em nije tačno, em nije validno – dužni su da daju pismene informacije. Ono što treba da uradite je sledeće: da napišete pismenu molbu gde ćete navesti da ste suprug i Vi stalno zaposleni, kada počinjete da radite i da ste već konkurisali za upis, ali dete nije primljeno jer je imalo manje od godinu dana. U molbi takodje naznačite da tražite PISMENI odgovor u zakonskom roku. Molbu predajte, i videćete da će situacija biti dosta drugačija. Ako nekim slučajem, odgovor bude negativan, onda imate pravo na pismenu ŽALBU Sekretarijatu, koji najveći procenat takvih slučajeva reši pozitivno, ako imaju uslove za upis. Srećno i ne predajte se!

  18. Tanja says:

    Poštovani,
    Zanima me da li PU novi Beograd ima pravo da ne primi moje dete(16 meseci) u jaslice ako sam podnela urednu dokumentaciju(i suprug i ja smo zaposleni) na ovogodišnjem majskom konkursu. Da li problem pravi to što sam u zahtevu naznačila da želim da dete krene u jaslice od aprila 2014.? Rezultati su izašli juče i moje dete nije primljeno ni u jedan od objekata ove predškolske ustanove.
    Hvala!

    • Roditelj says:

      Ako zelite da krene u aprilu, onda ni ne moze da bude primljeno sad, jer cete morati da placate. Kod slucajeva kao što je vaš prakse je da se ode u upravu i objasni situacija, pa da se oko mesec dana pred polazak deteta na adaptaciju javite u PU i onda se dete upise.

  19. Igor says:

    Postovanje
    Kao prvo sajt vam je odlican 5+
    Imam jedan problem
    Izasli su rezultati i moje dete nije upisano u vrtic, i ja i supruga smo zaposleni i sve papire smo uredno predali. 8 avgusta puni 3 godine a mislili smo da krene u septembru. Dete su do sad cuvale babe ali smatramo da treba da ide u vrtic da se malo uklopi u drustvo a i babe su stare
    Danas kad sam pitao sta da radim sa detetom od septembra. Dobio sam odgovor da napisem “zalbu”.
    Mozete da me uputite kako ta zalba treba da izgleda i ima li neke svrhe to raditi, a ako ne sta da radim sa detetom od septembra ?!
    Konkurisali smo na opstini Vozdovac

    • Roditelj says:

      Poštovani u žalbi napišete da tražite odgovor zašto vaše dete nije upisano u vrtić a ispunjava glavni kriterijum, tj glavnu prednost – oba zaposlena roditelja. Napišete i da tražite da Va, se iformacije dostave u pisanoj formi, u zakonskom roku. Nakon toga, dobićete ili ekspresni poziv za upis, ili odbijenicu. U drugom slučaju, imate pravo da ceo postupak sa žalbom koristite i kod Sekretarijata. Naše informacije govore da je ogroman broj ljudi na ovaj način rešio problem, naravno, podl uslovom da za njihovu decu zaista važe prioriteti navedeni u Pravilniku.

  20. Nevena Živković says:

    Sve pohvale “Roditelju” za korisne i praktične saavete i informacije.
    Takođe, pridružujem se velikom broju roditelja koji su uložili žalbu na ovogodišnji upis u PU “Čika Jova Zmaj”. Boriću se do kraja i ići do krajnjih instanci. Javljam ishod cele priče.
    Još jednom se zahvajuem na velikom broju korisnih informacija!

  21. Vesna Erceg says:

    Postovani,

    Moje dete nije upisano u Batajnici u vrtic u ovom konkursnom roku(napominjem da smo u zahtevu za vrtic napisali kao opciju jos dva vrtica jedan u Batajnici, drugi u Zemunu). Inace to nam je trece dete, oboje smo zaposleni. Koliko znam po listi prioriteta imamo prava na upis deteta, a odbili su nas i ni u jedan nismo upisani. Zalili smo se i cekamo odgovor. Ono sto mene zanima je razlog koji su nama dali iz PU Simo Milosevic je da je to trece dete i da nemamo pravo da ga upisemo dok se meni kao majci ne zavrsi porodiljsko odsustvo (koje istice u januaru). Da li to pravilo stvarno postoji posto ja koliko god pretrazivala internet i pravilnike i zakone nisam naisla na takvo nesto. I da je tako kada bih ja mogla uopste prijaviti dete u vrtic, sigurno necu u januaru kada treba da pocnem da radim. Molim Vas za savet. Unapred zahvalna.

    • Roditelj says:

      Poštovana, Vi zaista nemate pravo da dete ide u vrtić dok ste na porodiljskom odsustvu, morali bi u slučaju da Vi počnete ranije da radite, to su trebali da Vam kažu kod predaje dokumentacije, Ali, vrtići više nemaju pravo da upisuju samo tokom konkursnog roka. Vi bez obzira na ishod žalbe treba da se javite u vrtić mesec ili dva pre isteka Vašeg porodiljskog odustva. Pošto je dokumentacija predata, ostaje samo da dete upišu u jedan od vrtića i to MORAJU da urade, jer imate prioritet po dva osnova – kao zaposleni i kao treće dete.
      Ako Vas onda odbiju, žalite se Sekretarijatu koji će vam gotovo sigurno pozitivno rešiti žalbu. Srdačan pozdrav!

      • Vesna Erceg says:

        Hvala puno na odgovoru. Javicu kakav je ishod.

        Pozdrav

        V.E.

      • Vesna Erceg says:

        Postovani,

        Danas sam dobila na kucnu adresu Odluku po zalbi od strane PU Sima Milosevic, u kome je vrlo sturo receno (predpostavljam da su svim roditeljima neupisane dece slali identican odgovor) da zbog nedostatka kapaciteta dete nije primljeno u vrtic i da ce u koliko za to postoji mogucnost u toku 2013/2014 godine MOZDA biti primljeno ako se za to ukaze prilika. Nigde nije bilo reci o tome zasto konretno moje dete nije primljeno u vrtic (niti napomena da kada mi bude isteklo porodiljsko od dve godine tj. 20. januara 2014. godine). Sada ukoliko znate na koji nacin dalje da reagujem molim Vas da mi u tom slucaju kazete tj. napisete koji bi mi bili sl. koraci.

        Pozdrav

        Vesna Erceg

  22. Ivana says:

    Postovanje! Nase dete od tri godine je odbijeno za vrtic na Vozdovcu jer muz radi neprijavljen, a ja privatno tako sto vodim i dete sa sobom, ako ne uspem kod prijatelja da ga ostavim. Babe i dede nemamo. Osam dana po izlasku lista nismo podneli zalbu upisnoj komisiji jer nam se desila tragedija u porodici, i to nas je okupiralo. Da li bez obzira na to mozemo podneti zalbu u sekretarijatu, ili je uslov bila podneta zalba u vrticu?
    Hvala unapred, mada mi sve deluje uzaludno

  23. Ivana says:

    Oprostite, jos jedan dodatak prethodnoj poruci, a to je da smo spremni da platimo punu cenu boravka. Mislim, da li bi im taj podatak znacio?! Inace, kad sam podnosila zahtev, osoba na prijemu istih mi je rekla kako na upisu imaju prednost deca ciji roditelji rade, jedva je htela da upise u onu knjigu da radimo, ali na crno, i to na prigovor koleginice. Nije nam verovala, bas sam se osecala glupo. Pozdrav

    • Roditelj says:

      Postovana, nemamo sada informaciju da li mozete podneti zalbu ako je prosao rok, provericemo pa cemo javiti. U svakom slucaju, roditelji koji rade na @crno@ su u vrlo nepovoljnoj poziciji, jer tesko mogu da dokazu da rade. Visina cene vrtica koju cete placati nema uticaj na prioritet na upisu.

  24. Ivana says:

    Hvala najlepse, nadam se skorom odgovoru posto su mi u vrticu gde sam podnela zahtev rekli da ne znaju, a broj sekretarijata je u par navrata bio zauzet. Pozdrav, Ivana

    • Bojana says:

      Draga Ivana,
      ja sam sam u istoj situaciji kao i vi, i pokusavam da upisem dete u jasle kako znam i umem, postoji drugi zalbeni rok koji traje do petka 05.07.2013. tako mi je receno u vrticu, s tim da predam sto pre zalbu.

  25. Ivana says:

    Draga Bojana,
    Danas sam otisla u vrtic i pitala za taj drugi zalbeni rok koji ste pomenuli. Rekli su da oni nemaju tu informaciju sto se tice vrtica, jedino se moze podneti u sekretarijatu, ali to kao moze tokom celog meseca….. Inace, osoba koja se predstavila kao tehnicko lice, prilicno neljubazna, jedva je na kraju spomenula da ce biti formirana komisija od 10-13.jula, koja ce pricati sa roditeljima dece koja nisu upisana. Mozda ce Vam ta informacija koristiti,ako bude formirana u vasem vrticu.
    Pozdrav

  26. Sandra says:

    Zna li neko koji se kriterijum postuje pri upisu dece od oba zaposlena roditelja? Zasto je primljen Pera, a ne Mika ako vec i jedan i drugi imaju zaposlene roditelje? Da li se onda gleda mesto prebivalista, kada je podnet zahtev, godiste deteta, neka mi neko objasni jer ovi iz Zemuna ne znaju. A da se mi sakupimo, pa u mirnu setnju do sekretarijata, pa da pitamo gospodju sekretarku koja tvrdi da ce sva deca biti upisana kome da ostavimo nasu decu koja su ipak ostala ispod crte? Mozda bi ona bila rada da ih pricuva? Toliko sam ogorcena da mi nije dobro. Ovde kod nas sve ide preko veze.

  27. Nina says:

    Sandra ja sam za setnju ali mislim da to nece pomoci.
    I mi smo odbijeni u Zemunu. Ja sam zaposlena (6godina), suprug poceo da radi 1. juna i imamo troje dece. Dvoje ide u vrtic a trece odbijeno jer je muz u momentu konkursa bio ne zaposlen.Nakon odgovora na zalbu ja sam napisala jos jednu zalbu na odluku po zalbi i nista… rekli su mi da ce u toku godine sukcesivno vrsiti upis i da cu tu imati prioritet jer oboje radimo, trece dete i ostalo dvoje je jos u sistemu (koriste usluge vrtica)… nazalost ne znaju kada bi to moglo da se desi a ja 1.9 treba da pocnem da radim posle 4 godine bolovanja. Na moje pitanje sta da radim, da neko od nas da otkaz nisu imali odgovor. Cak sam isla i na razgovor sa direktorkom ustanove i receno mi je da je problem to sto nije radio u momentu upisa a trece dete ima prioritet pri upisu (kad su oba roditelja zaposlena)samo u odnosu na porodice koje imaju jedno ili dvoje dece.
    Sad neko od nas treba da da otkaz ili da jednu platu odvajam za privatni vrtic ili da placam osobu koja ce mi cuvati jedno dete…
    Nazalost svi smo svedoci pranja para, primer je i Zemun…Ulaze se ogroman novac na stvari koje nisu prioritet.Godinama u nazad je problem prijem dece u vrtic, mnogo porodica ne upise svoje dete jer nema kapaciteta a ni jedan nov vrtic, bar ne u delu gde ja zivim. Nov vrtic na Altini nije resio problem dela Zemuna gde ja zivim. Ako postoji isti problem iz godine u godinuna onda bi valjda trebala i Opstina i Sekretarijat da nadju zajednicko resenje i daju pare za izgradnju ili prosirenje objekta a ne da asfaltiraju ulice i trotoare…

    • Vesna Erceg says:

      Postovana Nina,

      To sto imamo trece dete nije uopste prioritet. Jeste na papiru, ali kao sto znamo papir trpi sve. Moje dete nije upisano u vrtic i ako je trece dete i suprug i ja smo zaposleni. Rekli su mi isto sto i vama, da ce sukcesivno upisivati decu, ali posto smo mi iz Batajnice u kojoj postoji dva vrtica ni u jednom nema mesta (to obrazlozenje su mi dali u odgovoru na moju zalbu). I eto sta sada da se radi, a koliko se secam receno je od strane Djilasa i gospodje sekretarke (zaboravih joj ime) da ima mesta u vrticima za svu decu. Strasno je sta se sve desava u ovoj zemlji, da nas dovedu u situaciju da dajemo otkazze da bismo cuvali decu.

  28. Mira says:

    Postovani,
    u maju mesecu smo konkurisali za jaslice PU 11 april, odbili su nas jer ja nisam bila u radnom odnosu. U medjuvremenu sam nasla posao i pocinjem da radim od 15 oktobra, medjutim problem je sto imam probni rad tri meseca a dete nema ko da cuva.
    Interesuje me da li i na koji nacin mogu da ponovo konkurisem za jaslice, kome da se obratim za pomoc, mi smo inace podstanari i trenutno nemamo para za privatni vrtic.
    Unapred hvala

    • Roditelj says:

      Poštovana, možete da probate u vrtiću u koji želite da idete da pitate da li ima mesta. Da li taj probni rad podrazumeva prijavu? Ako ste prijavljeni, onda kao oboje zaposlenih bi trebalo da dete prime u vrtić, ako ne taj željeni, onda neki na teritoriji Predškolske ustanove.
      Napišite nam malo više detalja, ali svakako je najbolje da se raspitate u vašoj predškolskoj ustanovi.
      Srdačan pozdrav

  29. Mira says:

    Hvala Vam najlepse na odgovoru, postoji mali problem a to je da necu biti prijavljena odmah. Da li u tom slucaju mozemo dobiti vrtic, verovatno cu posle probnog rada biti prijavljena i tada ce biti mnogo lakse za upis.
    Pozdrav

    • Roditelj says:

      To onda zavisi od dobre volje i mesta u vrticu, jer su samo deca samohranih roditelja, i tamo gde su oboje roditelja zaposleni, prioritet.

  30. sanja says:

    Postovani, interesuje me da li mogu da mi ispisu decu iz vrtica, ako dobijem otkaz? Deca su prvi put sad krenula u septembru ove godine..

    • Roditelj says:

      Koliko mi znamo, ne, jer ste u momentu kada su upisana imali posao. S potvrdom o otkazu možete dobiti umanjenje plaćanja vrtića.

  31. maja says:

    Postovani,zelim da upisem dete u jaslice(ima 14meseci),ja sam zaposlena,ali je muz u junu dobio otkaz i pre dva meseca,nakon bezuspesnog trazenha novog,otputovao u sloveniju,posto je njihov drzavljanin takodje, nadje posao,trenutno radi na crno,ali ga u februaru ocekuje stalno zaposlenje!ja sam uspela da produzim porodiljsko na 3meseca,ali sada i to istice,a i u firmi vise nemaju razumevanja,zanima me da li imam prava na konkurisem za vrtic(zivim na nbgdu i proverila sam da ima mesta u 2 blizu mene,a u i belvilu se otvorio pre 2 nedelje novi i takodje ima mesta i u njemu)ako sam ja prijavljena i trenutno sama sa detetom,a muz u inostranstvu(pri cemu ima svu papirologiju cak i prijavu boravka u slo,samo jos uvek ne zvanicni posao)?!unapred zahvalna…

  32. Natasa says:

    Postovana,
    Zanima me sledece. Ja sam zaposlena i prijavljena ali muz radi na crno. Nema sanse da dete upisemo u vrtic jer jedan roditelj “ne radi”. Procitah gore jedan tekst a koji nas je naveo takodje da se suprug prijavi lazno u drugoj privatnoj firmi. Zanima me, koliko dugo on mora biti prijavljen t.j. koliko se gleda unazad i da li je dovoljan samo jedan mesec i da li sme posle toga da se odjavi pa odnesemo potvrdu o “otkazu” i dobijemo umanjenje jer nam se ne isplati da svakog meseca placamo njegovu prijavu i vrtic. I da li se posle nekog vremena opet moraju donositi dokazi o prijavi i da li ce u tom slucaju da mi ispisu dete iz vrtica?
    Hvala unapred

    • Roditelj says:

      Poštovana, imate mogućnost da pri popunjavanju prijave navedete da radite, ali na “crno” tj da niste prijavljeni. Prema nekim sluičajevima s kojima smo upoznati, često se desi da dete prime, ne u najbližem objektu, ali u nekom objektu na opštini da. Ne bi Vam preporučili da lažnim potvrdama upisujete dete u vrtić.

      • Natasa says:

        Hvala vam puno na odgovoru. Tako smo i uradili, ima cak na onoj prijavi da se zaokruzi da je suprug zaposlen ali da nije prijavljen i zena nam je odmah rekla “ah da, pa vi se onda vodite kao nezaposlen”. I naravno nismo prosli. A onda sam pozvala licno zeljeni vrtic da bismo otisli na razgovor ali vec preko telefona zena je hladno rekla da nema sanse da nas upisu, cak ni da imamo sve potrebne papire i rekla nam da konkurisemo tek u maju sledece godine (?!)
        Vrlo dobro znam da nije preporucljivo da se lazno prijavljuje ali mi nemamo izbora i nismo ni mi presrecni sto bismo morali iz svog dzepa to da pacamo. Tuzno je sto nas je mnogo koji smo u slicnoj situaciji i od muke bih plakala koliko smo u stvari nemocni i moramo na prevaru da se snalazimo.
        Znacilo bi mi ako biste mi odgovorili na gore navedeno pitanje: “Zanima me, koliko dugo on mora biti prijavljen t.j. koliko se gleda unazad i da li je dovoljan samo jedan mesec i da li sme posle toga da se odjavi pa odnesemo potvrdu o “otkazu” i dobijemo umanjenje”
        Hvala vam unapred.

  33. Jelena says:

    Poštovani, da li oba roditelja moraju biti prijavljeni u Beogradu kako bi dete ostvarilo pravo na jaslice u Beogradu? Moj suprug je zaposlen u Svilajncu i tamo je prijavljen a ja u Beogradu, prijavljena sam u Zemunu, a upravo smo se preselili na Zvezdari. Da li je dovoljno to što sam ja i dete prijavljeni u Beogradu? Hvala

    • Roditelj says:

      Da bi dete upisali poželjno je da to bude opština na kojoj se nalazi vrtić, u suprotnom neće biti prioritet, tj imače mesta za dete tek kad se upišu sva deca sa te opštine.

  34. Jelena says:

    Još jedan dodatak predhodnoj poruci, da li je važno da opština na kojoj si prijavljen bude ista gde se nalazi vrtić?

    • Roditelj says:

      U principu, prvo se primaju deca čiji su roditelji prijavljeni na teritoriji te opštine, pa tek onda deca sa drugih opština, pa je tako uvek bolje da ste prijavljeni na teritoriji željenog vrtića.

  35. Mama says:

    Pozz,intresu je me da li zbog duga u vrticu koji imam,mogu samo tek da mi jednog dana vrate dete iz vrtica uz usmeno obrazlozenje da nismo izmirili dug i da nastavimo dete da dovodimo kad taj dug izmirimo.Ili bi trebali da mi uruce pismeni izvestaj o tome da je dete ispisano iz vrtica.Jer mi je malo cudno i nerealno da vaspitacica tek tako jednog jutra kaze ja ne mogu da primi dete sad jer je meni javljeno da vi niste izmirili dugovanje,receno mi je da vam kazem da mozete nastaviti da dvodite dete kada taj dug izmirite.Na osnovu kog dokumenta i prihvatljivog obrazlozenja meni vaspitacica saopstava to?Pa ja definitivno nisam jedina koja ima dug u vrticu,na vratima vrtica stoji spisak duznika,dugovanja koja su i duplo veca od mojih,pa im deca idu redovno u vrtic,ja se trudim koliko mogu,ja sve poreze i dadzbine ovoj drzavi placim,pa taj vrtic je drzavna ustanova nisu to od tate nasledili ni vaspitacica ni sekretarica koja je rekla da ne dovodim dete dok ne izmirim dug.Koliko ja znam tu postoje na kraju krajeva tuzbe ili pismeno obrazlozenje za ispis deteta a ne …meni rekla ona da ja kazem vama da vi …itdd..Intresuje me sta vi mislite o ovome?

    • Mama says:

      Samo da se nadovezem,ja ne pravdam sebe apsolutno sam svesna svojih obaveza prema toj ustanovi,ne poricem svoj dug niti pokusavam da ga izbegnem,samo mi je isuvise primitivan nacin na koji rukovodioci gledaju da naplate dugovanja.Kad sam ja danas otisla kod direktorice da je pitam zasto nas je vaspitacica vratila i nije nas primila i da li je moje dete upisano u vrtic ili su ga ispisali pa nas vracaju nazad…Gospodja je rekla da dete nije ispisano samo je to njihov nacin potrazivanja dugovanja jer u suprotnom ne mogu od mnogih da naplate.Rekla sam joj da cu napisati tuzbu i njoj i doticnoj vaspitacici za ovakav kompromitujuci postupak,nasta se ona meni izvinjavala i rekla kako zaboga nije znala da cu se toliko uvrediti,pa kako ljudi da se ne uvredim…ako cemo tako ajdemo za sve isto a ne zajednog ovako za jedbnog onako moj dug iznosi 9000 sto pise na spisku duznika,na tom spisku takodje pisu iznosi dugovanja drugih roditelja koji iznose i preko40000 pa su njihova deca fino usla jutros u vrtic,bez problema!Rekla sam joj da cu podneti tuzbu zbog ovog njihovog postupka jer se dete na danasnji dan vodi u evidenciji kao upisano u vrticu a oni nas nisu primili..Eto,toliko mozda zapravo ja nisam u pravu ali po mom misljenju ako cemo vec tako,neka bude legalno i po zakonu,a ne po njihovoj politici kako oni misle i smisle,posle toga me je vaspitacica pozvala da mi saopsti kako su je zvali da joj kazu da dete primi u vrtic od sutra kad ga budem dovodila,da smo resili poroblem.Sta smo resili pa ja dug nisam isplatila kako sad moze ovako a jutros nije moglo..jaoo jao kako su me pomerili iz takta!!

  36. Zoran says:

    Poštovana,
    predali smo dokumenta za premeštaj deteta iz jednog u drugi objekat, na istoj opštini – PU “Boško Buha” Palilula. Ovo se dešavalo pre trenutnog konkursa i nisu tražili zvaničnu molbu. Razlog je selidba u drugi stan.
    Problem je što supruga radi “na crno” i to se vidi u dostavljenom M4 obrascu.
    Odbijeni smo, usmenim putem.
    Da li postoji neka druga mogućnost sada, osim da tražimo neku firmu za fiktivnu prijavu?
    Hvala na pomoći.

  37. Taja says:

    Postovani molim za savet sta da radimo..Muz i ja radimo,on je prijavljen ja radim na crno.Vec smo jednom bili odbijeni na ops.Palilula(Karaburma)i plasim se da cemo opet jer vidim koliko je tesko upisati dete u vrtic!Razmisljala sam mozda o tome da me poslodavac prijavi na pola radnog vr(4 sata)pa u krajnjem slucaju odbija od plate pare koje bi davao za doprinose.Da li prolazi isto da sam zaposlena iako je na pola radnog vr prijava?Da li mogu da konkurisem na 3 opstine u vrticima,samim tim povecavam sanse za upis,da li to predlazete? i jos jedno pitanje.Obzirom da smo cerka i ja prijavljene u Beogradu kod majke,a zivimo u mestu kod Obrenovca kod muzevljevih roditelja(muz je tamo prijavljen) da li bi mi pomogla neka potvrda oko upisa da pokazem da smo iz poplavljenog podrucja..jel bi imala neki prioritet ako dostavim to?Molim za savet..ocajna sam..ne zivim s detetom trenutno kako bih zaradila mizernu platu a nju nemam gde kada radim i moramo biti odvojene dok ne resim pitanje vrtica.Privatni mi se ne ispati, kao ni bebisiterka, onda realno bolje ja da ne radim i cuvam je, u suprotnom cela plate ode na to…
    Cekam odgovor s nestrpljenjem…
    Unapred zahvalna.Pozdrav Taja.

    • Roditelj says:

      Poštovana u prijavi za vrtić možete da navedete da radite na crno, zavisi od predškolske ustanove koliko će vam to uvažiti, a to najviše zavisi od broja mesta u vrtiću. Koliko znamo, nemate pravo da istovremeno podnosite zahtev na više opština.
      Što se tiče potvrde za Obrenovac, nemamo informacije da li bi u tom slučaju bili prioritet.

  38. Vesna says:

    Poštovani, ja sam upisala dete u jaslice danas, i krece od prvog avgusta, medjutim na poslu cu verovatno dobiti otkaz jer sam trazila produzenje tj na odmoru sam jer nema ko dete da vodi na adaptaciju,te cu biti odjavljena zakljucno sa 6. julom,tako mi je vlasnik rekao, tad mi prestaju doprinosi. Hoce li mi u vrticu praviti problem jer u mesecu upisa ja u stvari nisam prijavljena?

Leave a Reply

Your email address will not be published.